עיצוב פנים מודרני קלאסי

תמונה א': כניסה לחדר אוכל, מבט מהצד

תמונה ב': סלון, עיצוב משולב

תמונה ג': חדר טלוויזיה ומטבח משולב

תמונה ד': סלון לבן, מבט לים

תמונה ה': דירת סטודיו, פרקט

עיצוב פנים מודרני קלאסי

לא מעט מגמות וסגנונות קיימות בעולם עיצוב הפנים. חלקם הם טרנדים אשר סופם להיעלם באותה מהירות  בה צצו. חלק אחר נטוע עמוק בתחום העיצוב. סגנונות אשר ככל הנראה יישארו איתנו לאורך זמן. מעצבת הפנים, הידועה בזכות האהבה שלה לחללים מעוצבים בנגיעות קלאסיות, תוך שמירה על קווים נקיים ורעננים, בשילוב פריטי עיצוב מרשימים ואלגנטיים, תאפשר לכם להפוך את הבית הפרטי שלכם לבית ייחודי בעל אופי משלו, באמצעות עיצוב פנים מודרני קלאסי איכותי ומקורי, שיהפוך את סביבת המגורים שלכם לסביבה חמה, מזמינה ואינטימית.

במהלך שנות עבודתה הרבות נחשפה המעצבת לטעמים וסגנונות רבים בתחום העיצוב בארץ ובעולם.  עיצוב גינה יוקרתית הוא השלמה נפלאה לעיצוב פנים מודרני ויוקרתי. הגינה מוסיפה תחושת נוי וגיוון לכל בית, גדול וקטן כאחד. היא אוהבת לשלב בעבודותיי את העיצוב האירופאי המאופיין בזוהר ואלגנטיות עם הצרכים והאווירה בארצנו ולהציע ללקוחותיה שילוב בין הזוהר והאלגנטיות של העיצוב האירופאי הקלאסי לבין הצרכים והאווירה המאפיינים את החיים המודרניים באווירה הפתוחה, החמה והמשוחררת של החיים בישראל. המעצבת מתייחסת אל כל פרויקט כאל מסע. דרך עיצובית ואסתטית, מלאת תשוקה והתרגשות אותה היא עוברת עם לקוחותיה במטרה להגיע אל הבית המושלם, באמצעות עיצוב פנים מודרני קלאסי או כל סגנון עיצוב אחר, מתוך מגוון הסגנונות בו היא שולטת.

בין אם החלל העומד לרשותה הוא גדול או צנוע, קלאסי או מודרני, האתגר האמיתי אותו רואה המעצבת לנגד עיניה, במהלך עיצוב פנים מודרני, הוא פיתוח קונספט אשר יכבד את המאפיינים הארכיטקטוניים של המבנה ובו בזמן ייצור אווירה חדשנית הרמונית מלאת אופי ונשמה. השירות אותו היא מעניקה ללקוחותיה אינו מסתיים בשלב אישור התוכניות.  הוא מאופיין בליווי אישי משלב התכנון תוך ניהול הפרויקט לאורך כל הדרך ועד לפרטים הקטנים, הגורמים לכל בית בסגנון מודרני קלאסי, להפוך ליצירת אומנות של ממש.